7. 4. 2014

Novinky, trailery, tržby, soundtracky č. 2

První seriál Salem nové televizní stanice WGN America startuje už 20. dubna 2014 a bude vysílán každou neděli (u nás pondělí). Stojí za ním tvůrci Adam Simon (The Haunting in Connecticut) a Brannan Braga (Star Trek: Voyager, Flash Forward, Terra Nova) doplněni o hereckou sestavu Janet Montgomery, Shane West, Seth Gabel, Ashley Madekwe, Tamzin Merchant, Elise Eberle, Xander Berkeley a Iddo Goldberg. Zajímavějším je doplnění o skladatele Tylera Batese (300: Bitva u Thermopyl), který letos přijde i se soundtrackem ke Strážcům Galaxie. Pokud Vás tedy zajímá, jak nám WGN America představí ve 13-ti dílech čarodějnické procesy v 17. století v nechvalně proslulém městečku Salem, tak si nezapomeňte každé pondělí "naladit" internet. Zároveň uvidíme, co ze sebe dostane Tyler Bates po hudební stránce. Připojuji první zveřejněnou scénu ze sériálu.

• Brian Tyler je na roztrhání a po průměrném Iron Manovi 3, povedeném Thorovi 2 se vrhne i na dvojku Avengers pod názvem Age of Ultron. To už je ale poměrně známá věc a studio Fox si ho najalo pro soundtrack k dobrodružnému seriálu Hieroglyph z dob starodávného Egypta. Seriál vytvořil Travis Beacham (Pacific Rim, Clash of the Titans) a zahrají si v něm Max Brown, Reece Ritchie, John Rhys-Davis, Condola Rashad, Antony Bunsee, Kelsey Chow a Caroline Ford. Opět se bude jednat o 13-ti dílnou sérii naplánovanou na letošní rok.

• Captain America: Winter Soldier se s tím nepáral a během úvodního víkendu si ve Spojených státech a Kanadě připsal nejvyšší tržby za měsíc duben, kdy překonal Rychle a zběsile 5. Kapitán vydělal luxusních 96,2 milionů dolarů, čímž překonal první díl o nějakých 31 mega a druhé Thora o 11 mega. Samozřejmě se nemůže rovnat Starkovi, ale i tak se jedná o skvělý výsledek, který potvrzuje Avengers efekt. Tržby ve světě už jsou jinou kapitolou a tam Kapitán exceluje. Už nyní je nadostřel celkovým tržbám jedničky, kdy se mu povedlo ukořistit 303 milionů (jednička 370 mega). Jen v Číně dal skoro 40 milionů dolarů za úvod, což je nejlepší výsledek pro Disneyho a Marvel na tamním trhu. Nadšené recenze dělají divy. Takový Noe může jen závidět s bolestivým propadem o 61% (17 mega) z US trhu oproti minulému týdnu. Celkově má 178 milionů dolarů a příští víkend by se měl dostat přes 200 mega z celého světa.

• Ledové království se oficiálně stalo komerčně nejúspěšnějším animovaným filmem všech dob s 1,097 miliardou dolarů na tržbách. Obrovský úspěch pro Disneho, který může hodně děkovat filmu Na vlásku. Sestry se tedy dostaly na deváté místo historických tržeb hned za Skyfall. Kdo bude letos miliardový, co myslíte?

• 12 let v řetězech slavilo úspěch a Chiwetel Ejiofor si vedle nominace na Oskara připsal i pozvánku do nové bondovky plánované na příští rok jako nový zloduch. Není zatím znám název, ale tým se nemění - Sam Mendes je stále u kormidla, i když po Skyfall tvrdil opak. V Sony byli asi štědří. Natáčet by se mělo začít každou chvíli, aby se Bond dostal do kin v listopadu 2015.

• Godzilla mohutně láká do kin a dává zapomenou na fiasko z roku 1998. Pečlivá plánovací kampaň, která vše podstatné, včetně monstra, drží pod pokličkou, nám dává ochutnat nové záběry v rozšířeném traileru. Snad má Gareth Edwards vše pod kontrolou, protože Godzilla představuje nejnadějnější biják letošního roku hned vedle X-Men: Budoucí minulost. Kdyby to podělal, tak by to asi dost lidí bolelo a nemyslím jen hlavouny ve Warner Bros. V několika záberech na nás Edwards hází záběry citující Emmerichovu verzi viz ostny trčící nad hladinou moře. V rychlých záběrech v závěru odhaluje další zvířátka. Neposer to, Garethe.

• Východní filmová hvězda Donnie Yen oznámil, že podepsal dohodu s Weinstein Company (kteří se postarají o financování) na pokračování vynikajícího filmu Tygr a drak z roku 2000. Připojit by se měla i Michelle Yeoh a scénář k filmu Tygr a drak II bude napsaný Johnem Fuscem ( The Forbidden Kingdom, Hidalgo. Natáčení začne v červnu na Novém Zélandu. Ach jo, mám z toho blbý pocit.

• Když jsem nakousl Warnery, tak ti připravují novou verzi Gremlinů. Otázkou je, zda se jako producent vrátí opět Steven Spielberg. Zatím nejsou podrobnější informace, ale dost možná se dočkáme už příští rok. Jelikož jsou předchozí díly fajn, tak doufám, že to zde vyjde. S remaky se v posledních letech rotrhl pytel.